زمان برنامه‌های تیم ملی بسکتبال کشورمان جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک اعلام شد.

اعلام برنامه‌های تیم ملی بسکتبال برای حضور در انتخابی المپیک
به گزارش خبرنگار توپ‌و‌تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه‌های سوپر لیگ بسکتبال کشورمان، در سوم اردیبهشت 95 به پایان می‌رسد و تیم ملی بسکتبال پس از 2 هفته استراحت از هجدهم اردیبهشت ماه وارد اردو تدارکاتی و آمادگی برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک می‌شود.

کادر فنی تیم ملی بسکتبالیست‌های کشورمان را 40 روز تا زمان اعزام به مسابقات تورین در اختیار خواهد داشت و به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان می‌پردازند.

هم چنین مسابقات اطلس چین نیز در خردادماه 95 برگزار خواهد شد که حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها قطعی است بازیکنان در 5 مسابقه این تورنمنت شرکت کرده و پس از آن یا به دیدارهای تدارکاتی در فرانسه، لیتوانی و آلمان سفر می‌کنند یا در تورنمنت تدارکاتی با 5 مسابقه در چند کشور برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

شایان  ذکر است: میزبانی مسابقات در ایران نیز شورای راهبردی بسکتبال با توجه به سال‌ها محرومیت تماشاگران از مسابقات ستاره‌های تیم ملی بسکتبال در داخل کشور درخواست دادند.

چند مسابقه تدارکاتی در داخل ایران برنامه‌ریزی شود به این ترتیب فدراسیون بسکتبال با کشورهای ترکیه و آلمان برای سفر به ایران مکاتبه کرد و تلاش می‌شود یکی از کشورهای ژاپن با فلیپین در کنار 2 کشورهای اروپایی به ایران سفر کند.

شاگردان بائرمن تنها در صورت قهرمانی در تورنمنت 6 تیمی جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد که مسابقات انتخابی المپیک طی روزهای 14 الی 19 تیرماه 95 در شهر تورین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار