هفته هفتم از دور سوم لیگ برتر (بيست و پنجم) عصر امروز با برگزارى چهار ديدار پيگيری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم از دور سوم رقابت هاى ليگ برتر بيكستبال عصر امروز با برگزارى چهار ديدار در شهرهاى آبادان، ماهشهر، مشهد و تهران پيگيرى شد.
 در شهرک بعثت ماهشهر تیم‌های پتروشیمی صدرنشین  و شهرداری اراک رو در روی هم قرار گرفتند. اراکی‌ها در بازی قبلی خود مقابل شیمیدر تهران تن به شکست داده بودند و شاگردان شاهین طبع  در تيم ماهشهر هفته قبل را با استراحت پشت سر گذاشته بودند. اين ديدار با نتيجه ٨٢ بر ٧١ به سرد پتروشيمى به پايان رسيد.

در دیگر بازی امروز و در تقابل دوباره نفتی‌ها با شهرداری‌ها، تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در سالن 17 شهریور آبادان مقابل هم قرار گرفتند كه در پايان نفت آبادان حريف خود را شكست داد.
همچنین ثامن مشهد و نیروی زمینی تهران هم در خانه بسکتبال مشهد باید به دیدار هم رفتند كه در پايان ثامن ٧٦ بر ٥٩ برنده اين ديدار شد. بازی این دو تیم به طور مستقیم از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه ورزش سیما پخش  شد.

در آخرین بازی، تالار بسکتبال آزادی تهران، شاهد تقابل شیمیدر تهران و شهرداری تبریز  بود. تیم تهرانی در این بازی سخت به‌دنبال پیروزی بود تا  موقیعتش در رتبه دوم را تثبیت کند. اين تيم توانست در پايان با حساب ٨٧ بر ٦٧ ميهمان خود را شكست دهد.

** نتايج كامل هفته بيست و پنجم ليگ برتر بسكتبال به شرح زير است:

پالایش نفت آبادان 83 - شهرداری گرگان 68
پتروشیمی بندر امام 82- شهرداري اراك 71
ثامن مشهد 76- نیروی زمینی تهران 59  
شیمیدر  تهران 87 - شهرداری تبریز 67              

تيم دانشگاه آزاد در اين هفته از قابت ها با قرعه استراحت روبه رو بود.
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار