رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم ها باید برای کسب سهمیه المپیک، پتانسیل بالایی داشته باشند، برای رفتن به المپیک شعار بی محتوا نمی دهیم.

در خصوص المپیکی شدن شعار نمی دهیم/به قرعه اعتقادی ندارم
محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص همگروهی تیم بسکتبال کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک ریو اظهار کرد: به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال در حوزه مدیریتی خود بر عکس دیگران به قرعه کشی اعتقادی ندارم، در جایی که تیم های شرکت کننده در مسابقات توانایی خوبی نداشته باشند قرعه هم کمکی نخواهد کرد.

وی افزود: تیم هایی که می خواهند برای المپیک سهمیه نتیجه بگیرند باید از پتانسیل و توانایی خوبی برخوردار باشند. به اعتقاد من جایگاه بسکتبال ایران در جهان شناخته شده و محسوس است، بنابراین نمی توانیم این نکته را نادیده بگیریم یا به آن پر و بال اضافی دهیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: اگرچه فاصله زیادی در جهان با المپیک داریم، اما پله پله به اروپایی ها نزدیک تر می شویم و نمی توان از الان قضاوت کرد که آیا سهمیه المپیک را کسب می کنیم یا نه؟ ما با تمام وجود تلاش می کنیم و شعارهای بی محتوا نمی دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به گروه کارشناسی مجرب و سرمربی خوبی که در اختیار تیم ملی داریم و با بررسی های انجام شده امسال لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بنابراین بازیکنان گزینشی خوبی از لیگ امسال به تیم ملی اضافه خواهیم کرد.

مشحون در ادامه افزود: با رئیس وزارت ورزش و جوانان نیز قبل از هر برنامه ای مشورت کردیم و قول همیاری و مساعدت در هر زمینه ای به بسکتبال داده اند و طبق گذشته حمایت کرده و می کنند. در هر شرایطی رسیدن به سهمیه المپیک محیاست، نمی توان اظهار کرد که صد در صد یونان و مکزیک را می بریم، ما فرصت و زمان زیادی تا المپیک داریم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، امیدوارم سربازان بسکتبال ایران، نیز آنچه که شایسته بسکتبال ایران است به نمایش بگذارند و روز به روز شاهد رشد و پیشرفت خانواده بزرگ بسکتبال باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشحون ، بسکتبال ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار