دانشگاه زنجان "بین دانشگاه های گروه دو" در ارزیابی فعالیت های علمی و بین المللی سال 94-1393 وزارت علوم وتحقیقات و فناوری رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در این ارزیابی که با همکاری مرکز مطالعات علمی و همکاری های بین المللی وزارت علوم انجام گرفت، 32دانشگاه بزرگ، 10 پژوهشگاه بزرگ و پارک های علم و فناوری بررسی شدند.

برای دانشگاه‌ها 16 شاخص از جمله تعداد دانشجویان خارجی، پروژه های مشترک، مقالات مشترک، قرار گرفتن در رتبه بندی دنیا، اخذ گرنت بین المللی و برای پژوهشگاه ها 8 شاخص از جمله پروژه های مشترک، مقالات مشترک، ارائه پسا دکتری، کسب جوایز بین المللی و گرنت بین المللی و برای پارک های علم و فناوری 5 شاخص از جمله میزان صادرات، تعداد شرکت های خارجی در پارک و تعداد افراد خارجی شاغل به کار در پارک در نظر گرفته شد.

در اين مراسم از دانشگاه هاي تهران و فردوسي مشهد به عنوان دانشگاه هاي برگزيده گروه يك، دانشگاه هاي زنجان و گيلان به عنوان دانشگاه هاي منتخب گروه دو، و پژوهشگاه هاي مهندسي ژنتيك، دانش هاي بنيادي و همچنين پارك هاي علم و فناوري خراسان و لرستان به عنوان فعالان عرصه علمي بين المللي تقدير شد.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: کسب ، رتبه اول ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.