همزمان با ایام دهه فجر دانشگاهیان زنجان با آرمان های والای امام خمینی و شهیدان تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛،دکتر یداله رجائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و اعضای هیات رئیسه و اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با آرمان های والای امام خمینی و شهیدان تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند .

، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این دیدار گفت : بعد از گذشت ۲۷ سال مقام معظم رهبری با همان صلابت امام، هوشیاری، همه جانبه نگری و دشمن شناسی امام ، سکان کشتی انقلاب را با عنایت خداوند در دست دارند که امیدواریم خداوند عمر با عزت به ایشان عنایت فرمایند تا ظهور دولت یار، پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: ملت هایی که ریشه در تاریخ دارند باید روزهای غرور آفرین تاریخ ملتشان را به خود و نسل های بعدی یادآور شوند چرا که اگر ملتی ریشه و اصالت خود را فراموش کند مورد هجوم دشمنان قرار خواهد گرفت و ملتی که هویت خود را فراموش نکند ریشه در آب دارد یعنی زنده و سر پا است.

پس از این دیدار رئیس ، معاونان ، مدیران ، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مزار شهدای زنجان ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهیدان و پاسداشت مجاهدت های مردان بزرگ وطن و شیرزنان انقلاب با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند .

گفتنی است شهرستان زنجان در دوران نهضت انقلاب اسلامی 28 شهید مرد و یک شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .


انتهای پیام/ع
برچسب ها: میثاق ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.