فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري سارقان 200 ميليوني خبر داد و گفت:متصديان و مالكان فروشگاه ها در انتخاب رانندگان خود دقت كنند

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني گفت: در پي اطلاع پليس از اينكه راننده يك فروشگاه لوازم خانگي در طول يك سال اقدام به سرقت ميلوني از انبار كرده است موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: با تحقيقات گسترده پليس مشخص شد فردي به نام "الف-م" مدت يكسالي است كه به عنوان راننده در يك فروشگاه لوازم خانگي مشغول كار بوده و با سوء استفاده از موقعيت شغلي و تهيه كليد انباري با همدستي فرد ديگري دست به سرقت از انبار كرده است.

اين مقام مسئول گفت: با جمع آوري مستندات لازم با هماهنگي مراجع قضايي دستور بازداشت وي صادر كه متهم در يك اقدام ضربتي دستگير و به كلانتري منتلق شد.

خاني پور تصريح كرد: اين متهم در بازجويي هاي پليس اعتراف كرد با سوء استفاده از حسن نيت متصديان فروشگاه و تهيه كليد انباري در مدت يكسال گذشته با همدستي فرد ديگري اقدام به سرقت حدود دويست ميليون تومان لوازم خانگي كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان خاطر نشان كرد: با كار اطلاعاتي پليس همدست اين متهم نيز شناسائي و دستگير و پس از انتقال به كلانتري به مشاركت در سرقت اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي افزود: اين متهمان با تكميل پرونده از طريق مراجع قضايي روانه زندان شدند.

خاني پور به متصديان فروشگاه ها توصيه كرد: در انتخاب شاگرد و راننده جهت كار در فروشگاه حتما استعلام هاي لازم را از مراجع انتظامي انجام داده و در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند


انتهای پیام/ع

برچسب ها: سارقان ، روانه ، زندان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.