فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه در شرايط كنوني جهان ، وحدت امت اسلامي از مهمترين مسائل جهان اسلام است

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي در جلسه هيئت رئيسه استان زنجان با اشاره به اهميت بصيرت در اسلام افزود: ملتي كه جوانان آن بصيرت داشته و آگاهانه حركت كنند توطئه هاي دشمنان در برابر آنها خنثي مي شود.

سردار صالحي با بیان اینکه امام خميني (ره) خورشيد هميشه فروزان انتقلاب اسلامي استافزود:دهه فجر؛ يادآور خروش مقدس ملت غيور ايران بر عليه ظلم و ستم و طاغوت زمان و خلق حماسه اي ماندگار و ايجاد انقلاب و تحولي عظيم و بيداري اسلامي نظام فکري حاکم بر دنيا بود که به رهبري خميني کبير(ره) در تاريخ ثبت شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : وي تصريح كرد: بصيرت باعث شناخت فتنه در فضاي غبار آلود شده و مسير حقيقت را روشن مي كند اگر مردم يك جامعه بصيرت خود را از دست دهند و درك درستي از مسائل پيراموني خود نداشته باشند دشمن به شكل دوست ، حقيقت به شكل باطل و باطل در لباس حقيقت نمايان مي شود.

اين مقام مسئول اظهارکرد: معناي وحدت اسلامي اين است كه مسلمانان از هر گروه و مذهبي بر اساس آيين اسلام گرد هم آمده و با حفظ موارد اختلاف و تكيه بر عناصر مشترك ديني ، اتحاد اسلامي را تشكيل دهند.

سردار صالحي تاكيد كرد: وحدت امت اسلامي را از مهم ترين مسائل اجتماعي جهان اسلام خواند و گفت: امام جعفر صادق (ع ) محور وحدت در ميان فرق اسلامي بوده و در اصل دين اسلام ، قرآن و دستورات صريح قرآن در مسائل عام ديني هيچگونه اختلافي در ميان امت اسلامي نداشته و رسول خدا (ص) و قرآن محور وحدت اند.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: ملت شريف ايران هيچگاه زير بار ظلم نخواهد رفت و به همين دليل دشمنان انقلاب اسلامي همواره در كمين هستند كه به اميد خداوند همواره ناكام خواهند ماند

انتهای پیام/ع

برچسب ها: وحدت ، زنجان ، امت اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.