معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به نقش مهم و تأثيرگذار سربازان در نيروهای مسلح، گفت: سربازان، بهترين پشتيبان ماموريت ها در برقراری امنيت جامعه هستند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو در جلسه كمیسیون سرباز، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سربازان برای كلمه توحید و استقرار حكومت اسلامی خدمت می كنند و این ویژگی بزرگ سربازان نظام اسلامی است.

كردلو نیروی انسانی را مهم ترین رکن هر سازمان بیان و تصریح كرد: دوران مقدس سربازی فرصت مغتنمی است تا جوانان در عرصه های مختلف به پویایی و رشد برسند و پس از اتمام دوران خدمت با اندوخته‌های خود با گامی استوار و محکم وارد جامعه شده و در توسعه و پیشرفت کشور موثر باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش ها، مجاهدتها و رشادتهای سربازان جمهوری اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، افزود: امروزه بخش عظیمی از امنیت کشور به برکت وجود سربازان وظیفه، مومن و متعهد است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد: قانونمندی از جمله موضوعاتی است كه جوانان در دوران خدمت سربازی با آن بیشتر آشنا می شوند و این دوران فرصتی برای خودسازی و تجربه اندوزی كه همه سربازان باید از این فرصت به دست آمده به نحو احسن استفاده كنند.

كردلو حفظ نظم و امنیت جامعه و پاسداری از ارزش های انقلاب را از وظایف سربازان دانست و گفت: همه ما حافظان امنیت هستیم و باید در راه ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان كوشش كرده و با ناهنجاری ها و كسانی كه بخواهند امنیت و آسایش مردم را خدشه دار كنند برخورد قانونی داشته باشیم.

این مقام انتظامی با تاكید بر اینكه سربازان به عنوان یك امانت در پیكره نیروهای مسلح هستند، گفت: ما وظیفه داریم بنحو شایسته از این امانت ها پاسداری كنیم.

وی گفت: دوران سربازی فرصت بسیار خوبی است تا جوانان در عرصه‌های مختلف به رشد و شکوفایی برسند و با اندوخته‌های خود وارد جامعه شده و در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.