مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: 300 خانوار عشایری در حال حاضر از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند که دارای صرفه اقتصادی برای جامعه عشایری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیزاده وی از بهره‌مندی 300 خانوار عشایری از این تجهیزات و امکانات برای تولید انرژی مورد نیاز خبر داد و اظهار کرد: با عقد قراردادی که با شرکت سانا داشتیم خرید تضمینی انرژی تولیدی خورشیدی طی 20 سال آینده بدون مشکل خاص انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند با نصب تجهیزات تولید انرژی خورشیدی از این توان و ظرفیت استفاده کنند.

وی گفت: با خرید تضمینی 20 ساله انرژی خورشیدی از هموطنان به نرخ 977 تومان استقبال خوبی از نصب سیستم تولید انرژی خورشیدی در استان اردبیل را شاهد هستیم.

وی از انعقاد قرارداد با چندین دستگاه اجرایی و دانشگاه برای استفاده از انرژی‌های خورشیدی اشاره کرد و گفت: به راحتی با نصب این دستگاه‌ها امکان تولید پنج کیلووات انرژی خورشیدی فراهم آمده که بخش عظیمی از این تولیدات قابل فروش است که همشهریان ما به راحتی می‌توانند از این طریق مزایای استفاده از برق خورشیدی را به خوبی درک کنند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، برق ، خورشیدی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.