فرماندار شهرستان نمین از افتتاح 23 پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر در شهرستان نمین خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی پور افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی 23 پروژه عمرانی و اقتصادی با اختصاص اعتبار 122 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی از جمله این پروژه ها را احداث خوابگاه دانشجویی و تجهیز دانشگاه فناوری های نوین، شبکه گذاری فاضلاب شهرک صنعتی شماره2، گازرسانی به 6 روستا، احداث مسکن مددجویی و چند طرح تولیدی دیگر عنوان کرد.

فرماندار نمین افزود: در مجموع 18طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی در دست اجرا و آماده کلنگ زنی شهرستان نمین 16 هزار و 90 میلیارد ریال با ظرفیت ایجاد اشتغال برای چهار هزار و 840 نفر است .

عبدالعلی پور گفت: در بخش صنعت 9 طرح با سرمایه گذاری هفت هزار و 870 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال سه هزار و 506 نفر، در بخش گردشگری ایجاد اشتغال برای یک هزار و 260 نفر با سرمایه گذاری هشت هزار و 120 میلیارد ریال طی امسال و سال آینده به بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی احداث سه سردخانه مواد غذایی با اشتغال 69 نفر و سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال، واحد پروار بندی بره و مرغ گوشتی با سرمایه گذاری هشت میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که طی امسال و سال آینده در شهرستان نمین به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.