فرماندار مشگین شهر از افتتاح 35 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل این پروژه ها را 190 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع حجم فعالیت ها برابر با 35 سال گذشته بوده و نقطه ای وجود ندارد که رد پای خدمات دولت در آن مشاهده نشود چرا که رعایت عدالت در توزیع اعتبارها مد نظر قرار داشته است.

وی افزود: برگزاری جشنواره زمستانی، نمایشگاه عکس و فیلم، راه اندازی مرکز تولید فیلم، اعزام کاروان های محرومیت زدایی، جشن انقلاب در اماکن عمومی و آموزشی از جمله برنامه های دهه فجر است که تلاش می شود با اجرای آنها نشاط در جامعه تزریق شود.

فرماندار مشگین شهر بیان کرد: هرچند نیازها بیش از این هاست اما اقدام های دولت طی 2 سال گذشته قابل توجه بوده از جمله افزایش پنج تا 20 برابری اعتبارها که باعث ایجاد نشاط و امید در دل مردم منطقه شده و باید به نحو مناسبی اطلاع رسانی شود چرا که عملکرد دولت در نهایت خدمات نظام اسلامی است.

امامی افزود: پل معلق مشگین شهر، احداث پناهگاه در کوه سبلان، آغاز مطالعات معادن شهرستان، فعال سازی احداث هفت سد معیشتی، برگزاری جشنواره ها و مسابقه های ملی و منطقه ای از جمله جشنواره پاراگلایدر جزو اقدام های صورت گرفته طی 2 سال گذشته هستند.

وی اجرای پروژه های گازرسانی به 67 روستا، اجرای اولین نیروگاه زمین گرمایی خاورمیانه، احداث و بهسازی راه های اصلی و فرعی و آسفالت 20 راه روستایی، اجرای پروژه های آبی از جمله سد احمد بیگلو را از دیگر اقدام های دولت تدبیر و امید در شهرستان مشگین شهر عنوان کرد.

وی همچنین به صرف 90 میلیارد ریال اعتبار و تحول در بخش سلامت (راه اندازی مجهزترین اورژانس شمال غرب کشور، تامین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و پروژه احداث کلینیک تخصصی با اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و از رضایتمندی مردم منطقه از دولت تدبیر و امید به خصوص در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.