نمایش «شیر در زنجیر» با نگاهی به زندگی احمد متوسلیان رپرتوار خود را در 11 دانشگاه پایتخت آغاز می‌کند.

محسن معینی کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رپرتوار نمایش «شیر در زنجیر» گفت: دی و بهمن امسال نمایش «شیر در زنجیر» را در حوزه هنری به روی صحنه بردیم و قرار است از نیمه دوم بهمن تا پایان اسفند ماه این اثر نمایشی را با شیوه اجرایی متفاوت از یکدیگر در 11 دانشگاه برتر استان تهران اجرا کنیم.

وی درباره نمایشنامه «شیر در زنجیر» بیان کرد: علاقه شخصی خودم به شهید احمد متوسلیان و ابعاد شخصیتی او باعث شد تا از زندگی این قهرمان برای خلق روایتی مدرن بهره بگیرم. در این اثر نمایشی از زوایه دید احمد متوسلیان استفاده کردیم و به فراخور آن شاهد جریان سیال ذهن به شکل بریده هستیم.

وی ادامه داد: به همراه کارگاهی 30 نفره نمایش «شیر در زنجیر» را با رویکردی مدرن در فرم و محتوا به روی صحنه بردیم و از عناصر مدرن و شیوه‌های نوین زیبایی‌شناسی بهره گرفتیم. البته شیوه اجرایی نمایش در رپرتوار که در 11 دانشگاه برگزار می‌شود، با توجه به روحیه تماشاگران و امکان و محدودیت‌های فضا متفاوت است.

کارگردان نمایش «شیر در زنجیر» در پایان گفت: این اثر نمایشی به لحاظ محتوا و فرم و زیبایی‌شناختی اتفاق تازه‌ای در تئاتر دفاع مقدس است و امیدوارم این جریان مستدام باشد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار