کارگردان نمایش «جادوگر کوچولو» مطرح کرد:

تئاتر کودک در سال 94 نیازمند حمایت است

فریبا دلیری گفت: امیدوارم سیاستگذاری‌های سال 94 بنابر حمایت تئاتر کودک باشد.

فریبا دلیری کارگردان نمایش "جادوگر کوچولو" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: قصه‌ی َ"جادوگر کوچولو" در ابتدا قصه‌ای کوتاه بود و هادی حسنعلی متن را در پروسه‌ی تمرین به نمایشنامه تبدیل کرد و همه‌ی گروه در شکل گرفتن این داستان موثر بودند.

وی ادامه داد: حدود یکسال و نیم به نحوه‌ی اجرای این نمایش فکر کردم که در نهایت به شیوه‌ی اجرای صحنه‌ی زنده و فانتزی رسیدم البته قبل از این اجرا کار را در  جشنواره تئاتر عروسکی به روی صحنه بردم و مورد استقبال هم قرار گرفت.

دلیری تصریح کرد: وجود عروسک دلیل بر عروسکی بودن کار نیست و در این نمایش هر عروسکی زنده است و بسیار بر روی طراحی لباس و ماسک آنها کار کردم؛ همچنین طراحی صحنه‌ی ما نیز به لطف مهدی نیک روش بسیار پیچیده و جالب است.

وی تئاتر کودک را در سال 94 نیازمند حمایت دانست و افزود: باید ببینیم که سیاستمداران حوزه‌ی فرهنگ چقدر دغدغه‌ی تئاتر کودک را دارند و تا چه اندازه گروه‌های تئاتر کودک را حمایت می‌کنند.

دلیری خاطر نشان کرد: 3 شب از اجرای نمایش "جادوگر کوچولو" می‌گذرد و خوشبختانه مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته و امیدوارم تا پایان اجراها هم به همین صورت باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.