دانشگاه آزاد زابل با برگزاری محفل انس با قرآن کریم به استقبال دهه فجر رفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زاهدان؛

سرپرست حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد زابل گفت:محفل انس با قران کریم به مناسبت دهه فجر با حضور قاریان برجسته سیستان ،کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در زابل برگزار شد.

به مناسبت آغاز ماه بهمن و نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن کریم به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد زابل با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه در محل نمازخانه واحد برگزار گردید.

سرپرست حوزه فرهنگی و دانشجویی واحد زابل گفت : کانون قرآن و عترت واحد زابل در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی بیشتر دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با آموزه های قرآنی و همچنین استقبال از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان مطرح سیستان کرد.

اتحادی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را در راستای زنده کردن فرهنگ قرآنی و اسلامی در کشور ارزیابی کرد و افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در این ایام می تواند در راستای اجرای منویات رهبر کبیر انقلاب در ایجاد جامعه ی اسلامی بر پایه آموزه های قرآنی نقش بسزایی ایفا کند .

وی بیان کرد:در راستای اجرای منویات رهبر کبیر انقلاب در ایجاد جامعه اسلامی بر پایه آموزه های قرآنی کانون قرآن و عترت واحد زابل در آستانه دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در این واحد دانشگاهی کرد.

وی افزود:امیدواریم آموزهای دینی و قرآن و تمسک به آن سر لوحه جوانان در زندگی قرار گیرد.

انتهای پیام//گ


برچسب ها: استقبال ، محفل ، انس ، قران ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.