شهردار مشهد با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک رویداد مهم در تاریخ بشریت است، بر لزوم ایجاد فضای مفرح و شاد در دهه مبارک فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،از مشهد، سید صولت مرتضوی در جلسه‌ ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجراظهار کرد: انقلاب اسلامی یک رویداد مهم در تاریخ بشریت است و فضایی که امروز در کشور بوجودآمده به خاطر اعتبار و اقتداری می‌باشد که ملت ایران به پا کرده است.

وی افزود: اهتمام ما به دلیل بزرگداشت و انتقال ارزش‌ها به دیگران به خصوص نسل‌های جدید است که این موضوع باید به نسل‌های سوم و چهارم و نسل‌های آینده سینه به سینه منتقل شود، تا پاس داشتن انقلاب به صورت یک شعار محوری و زیر ساختی باشد و مجموعه شهرداری باید به این موضوع توجه کند.

شهردار مشهد عنوان کرد: فضای شهر مشهد از نظافت و فضا آرایی گرفته تا موارد دیگر باید در ایام دهه مبارک فجر شاد و مفرح گردد.

مرتضوی گفت: فضا آرایی‌ها و نظافت در سطح شهر در این ایام باید بدون هرگونه اسراف انجام شود لذا در مناطق نیز باید به این مضوع توجه جدی شود.

وی خاطر نشان کرد: مباحث اجتماعی چون جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت نمایشگاه، مساجد محله و فرهنگسراها صورت گیرد.

شهردار مشهد تاکید کرد: در مناطق شهری باید برنامه‌هایی در این ایام جهت تکریم خانواده شهدا درنظر گرفته شود.

مرتضوی ادامه داد: مدیران باید ساعاتی را برای مراجعه شهروندان به دفاترشان در ایام دهه مبارک فجر در نظر بگیرند و به مباحث آنان بپردازند و با خوش رویی با آنان برخورد کنند.

در این جلسه معاونان، مدیران عامل سازمان‌ها، شهرداران مناطق و مسوولان دیگر نیز برنامه‌های پیشنهادی خود در ایام دهه فجر را امسال مطرح کردند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.