رئیس دانشگاه تبریز از برگزاری جشن پیروزی انقلاب ویژه دانشگاهیان همزمان با 19 بهمن ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛ پورمحمدی در جمع خبرنگاران از برگزاری و افتتاح 4 برنامه و پروژه در دانشگاه تبریز در ایام الله دهه فجر خبر داد وافزود: در این ایام مبارک غذا خوری اختصاصی بانوان، مرکز مشاوره ورزشی دانشجویان و مرکز اصلی امور دانشجویان افتتاح و همزمان با 19 بهمن ماه جشن بزرگ پیروزی انقلاب ویژه دانشگاهیان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر همه روزه در تالار وحدت دانشگاه تبریز جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود ،گفت: این جشن ها به همت انجمن های دانشجویی و و دیگر بخش های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه اول سالجاری 485 برنامه فرهنگی در دانشگاه تبریز برگزار شده است افزود: طی دو سال گذشته بودجه فرهنگی دانشگاه را به سه برابر افزایش داده ایم و بر همین اساس در برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله کرسی های آزاد اندیشی و کنگره شهدای دانشگاه تحولات چشم گیری را شاهد بودیم.

رئیس دانشگاه تبریز بودجه سال 95 دانشگاه تبریز را 160 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان بودجه در مقایسه با سالهای گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

وی از کمبود بودجه جهت گسترش فضای تحقیقاتی در دانشگاه تبریز انتقاد کرد و گفت: با توجه به میزان بودجه اختصاص یافته به دانشگاه ها از جمله دانشگاه تبریز نمی توان فضای آزمایشگاهی دانشگاه را به اندازه کافی گسترش داد.

پورمحمدی از کسب رتبه 6 دانشگاه تبریز در بین دانشگاه های جامع کشور خبر داد و افزود: بر اساس آمار های جهانی دانشگاه تبریز در بین 700 دانشگاه برتر دنیا رتبه 531 را به خود اختصاص داده و در آسیا نیز رتبه 19 را کسب کرده است.

وی بیان کرد: در طی سال جاری 200 نفر در کشور به عنوان دانشمند معرفی شده اند که از این آمار 5 نفر از اساتید دانشگاه تبریز انتخاب شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.