کرسی آزاد اندیشی با محوریت انتخابات در دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) آبدانان برگزار شد.

برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرماندار آبدانان در جلسه کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات که به همت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان آبدانان و مدیریت آموزش وپرورش در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) آبدانان با مشارکت فعال دانش آموزان برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر با طرح این سوال که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم، گفت: شرکت در انتخابات پیش رو و هر انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود چون تعیین سرنوشت است پس وظیفه هر ایرانی است که در آن حضور داشته باشد.

مجید عسگری بیان کرد: چون مسلمان هستیم، وظیفه دینی و اعتقادی ما ایجاب می‌کند بر اساس آیات و روایات که می‌فرماید خداوند سرنوشت هیچ ملتی و قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر خود آنان بخواهند در انتخابات که سرنوشت ساز است، شرکت کنیم. نگاه دوم: بر اساس عقلانیت اداره جامعه نیاز به مدیریت و قانون دارد و انتخابات متولیان این مهم را تعیین می‌کند و نگاه سوم: از منظر تجربه است که در هر صحنه‌ای مانند انقلاب سال ۵۷ و حماسه دفاع مقدس ملت حضور فعال داشته‌اند در آن آزمون پیروز شده‌اند.

وی افزود: ما امسال در اسفند ماه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را در پیش رو داریم که ما بعنوان مجریان برگزاری انتخابات کارهای اجرایی برگزاری انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی که از سوی ستاد انتخابات ارسال شده اقدامات لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور از جمله تشکیل هیات اجرایی ؛ تشکیل کمیته های ستاد انتخابات ؛ تجهیز محل های اخذ رای ، برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات انجام داده ایم . 

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان تصریح کرد : از فرصت برنامه های دهه فجر باید برای پربار نمودن شور انتخاباتی در بین مردم و زمینه حضور آگاهانه نهایت استفاده شود.

فرماندارآبدانان به فرجام رسیدن طرح برجام را موفقیت بزرگ تیم هسته ای ایران نامید و خاطر نشان کرد : این پیروزی حاصل ۲۲ ماه تلاش بی وقفه ی تیم هسته ای کشور و ریاست محترم جمهوری است که با رهنمود های داهیانه ی مقام معظم رهبری به فرجام رسیده است.

لازم به ذکر است در این مراسم علاوه بر بررسی پرسش های دانش آموزان و پاسخ گویی فرماندار آبدانان 16 نفر از منتخبان مسابقات فرهنگی وهنری جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.