در آستانه دهه مبارک فجر دومین نشست صمیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با پرسنل این سازمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خسرو شهبازی رئیس این سازمان با اشاره به اینکه بخش کشاورزی استان کرمانشاه پتانسیل بالایی برای تحول و توسعه دارد گفت: سیاست ما در سازمان جهاد کشاورزی استان افزایش تولید محصولات کشاورزی با روش‌های نوین و ایجاد اشتغال پایدار می‌باشد.

وی با با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه نیازمند سرمایه‌گذاری می‌باشد افزود: یکی از بخش‌‌های درآمدزا برای سرمایه‌گذاری در استان کشاورزی است و میتوان طرح‌های متعدی را به دلیل گستردگی در این بخش اجرا نمود.

شهبازی یکی از دغدغه‌های خود را در بخش کشاورزی استان ایجاد اشتغال اعلام کرد و خاطرنشان نمود: در زمینه ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی از هر ایده و پیشنهاد سازنده‌ای استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر طرح سامانه گرمسیری استان پتانسیل بالایی برای ایجاد اشتغال در منطقه گرمسیری و استان دارد که در حال اجرا می‌باشد.

شهبازی گفت: پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان مانند زمان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی تلاش و جهاد در راه خدا را سرلوحه خویش قرار دهند و با کارعلمی بخش کشاورزی را به سمت پیشرفت سوق دهند.

وی در پایان گفت: مسائل و مشکلات کارکنان سازمان جهاد کشاورزی را از نزدیک رصد و مورد بررسی قرار می‌دهیم و با برنامه‌ریزی در جهت بالا بردن رفاه کارکنان سازمان هستیم.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، کشاورزی ، بالا ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.