سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان 'گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی عصر امروز در بندرعباس گشایش می یابد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بندرعباس؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در این نمایشگاه بیش از ششصد ناشر بین المللی ،داخلی و استانی شرکت می کنند که از این شمار 53 ناشر بین المللی و بیش از پانصد ناشرداخلی هستند .

درویش نژاد افزود: در این نمایشگاه شصت و شش هزار عنوان کتاب در چهارصد و چهل و یک غرفه ارائه می شود که از این شمار 56 هزار عنوان کتاب داخلی و 10 هزار عنوان کتاب از ناشران خارجی است.
وی گفت: برای نخستین بار بیش از 14 کشور خارجی دراین نمایشگاه شرکت می کنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: ناشران خارجی از کشورهای انگلیس ،آلمان روسیه ،سوریه کره شمالی هند ،لبنان و عراق شرکت می کنند.

درویش نژاد گفت: پنجاه رسانه دیجیتال هم در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال این نمایشگاه شرکت می کنند.
وی افزود: کودک و نوجوان ، بین الملل، آموزشی،فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین موضوعات کتابهای سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نقد و بررسی کتاب با حضور نخبگان و دانشجویان دانشگاه ، اجرای نمایش طنز، معرفی کتاب ، اجرای برنامه های هنری کودک و نوجوان ، برگزاری نشستهای تخصصی و کارگاه تخصصی با عنوان گفتگوی کتاب از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

وی افزود: فروش کتاب با 30 درصد تخفیف ارائه و کارت الکترونیک برای اصحاب رسانه ،فرهنگیان و دانشگاهیان داده می شود .
سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان صبحها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 شب در محل نمایشگاههای دائمی واقع در سه راه جهانبار در بندرعباس برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان تا 16 بهمن دایر است .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.