آلبوم جدید دامون نوردین با نام «بی‌تکرار» اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.

دامون نوردین خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ورود خود به عرصه موسیقی و خوانندگی چنین گفت: من از سال 1384 با مجوز رسمی، اولین آلبوم خود را منشتر کردم؛ اما از آن زمان به بعد درگیر موسیقی و کنسرت‌ها شدم و نتوانستم در زمینه خوانندگی فعالیت داشته باشم. در یکی دو سال گذشته تصمیم گرفتم، آلبوم جدیدی را منتشر کنم.
 
وی درباره آلبوم جدید خود توضیح داد: نام آلبوم «بی‌تکرار» است که شامل 13 قطعه با مضمون عاشقانه است که تهیه‌ این آلبوم بر دوش بهنام میراحمدی بوده است.
 
وی افزود: ترانه‌سرای قطعات مرجان تراب است و در این آلبوم موسیقی نوازنده‌هایی چون فیروز  ویسانلو (گیتاریست)، امید حاجیلی و حسن فراهانی (تروپیت)، علی جعفری‌پویان و میلاد عالمی (ویولن)، کریم قربانی(ویولن‌سل)، همایون نصیری (پرکاشن)، ایمان جعفری‌پویان و هومن نامداری (ساکسیفون) حضور دارند.
 
خواننده کشورمان در مورد همکاری خود با حسن جوهرچی گفت: ما از طریق یکی از دوستان با ایشان آشنا شدیم و در قطعه‌ای به نام «نفرین» که خودشان انتخاب کرده بودند و من هم استقبال کردم، همکاری داشتیم. در اوایل این قطعه دکلمه‌ای توسط حسن جوهرچی خوانده می‌شود.
 


انتهای پیام/ 



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار