کمبود هزینه و پرداخت نکردن بودجه های تعیین شده از سوی دولت به مؤسسات و مراکز مختلف باعث کاهش فعالیت های مراکز و مؤسسات قرآنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امام جمعه اصفهان، در دیدار هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان گفت: یکی از معضلات امروز جامعه، کمبود هزینه و پرداخت نکردن بودجه های تعیین شده از سوی دولت به مؤسسات و مراکز مختلف است که نباید وجود این معضل، باعث کاهش فعالیت های مراکز و مؤسسات شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت: فعالیت های مؤسسات قرآنی باید به صورتی انجام شود که در عین کاهش بسیاری از هزینه ها، باعث جذب هزینه های مورد نیاز به عنوان نوعی حق عضویت از افراد شوند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اتکا به بودجه های دولتی نمی تواند تأمین کننده هزینه های این مؤسسات باشد و خود مردم باید در این زمینه وارد عرصه شوند .

امام جمعه اصفهان افزود: استعدادسنجی در زمینه قرآن، همکاری هر چه بیشتر با مراکز آموزشی و تربیتی، تربیت حافظان قرآن حتی در رده های بالای دولتی از جمله فعالیت هایی است که موجب کاهش فعالیتهای ما نسبت به دیگر کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.