نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: تهیه لباس ورزشکاران در رشته تنیس روی میز بسیار سخت است و امیدوارم مسئولان به آن رسیدگی کنند.

منوچهری: تهیه لباس برای بانوان پینگ پنگ باز مشکل است
منوچهری در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره لباس و تجهیزات ورزش پینگ پنگ بازان کشورمان اظهار کرد: خلاء بزرگی در این زمینه در کشورمان وجود دارد و از لحاظ پوشش و برند مشکلات زیادی را برای تهیه لباس ورزشکاران کشورمان داریم.

وی افزود: در رشته تنیس روی میز برخی از وسایل مانند راکت و توپ را از خارج وارد می کنیم و یا این برندها به عنوان حامی مالی و یا حامی مالی شخصی ورزشکارها آن ها را حمایت می کنند.

با توجه به اینکه از نظر پوشش برای بانوان ورزشکار کشورمان با مشکلاتی روبرو هستیم، تهیه لباس برای آن ها بسیار سخت است و یا به هیچ وجه وجود ندارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: به دلیل اینکه این ورزش عمومی است امیدوارم مسئولان بیشتر پیگیری کنند و لباس و کمبودهای تنیس روی میز بانوان را برطرف کنند، زیرا برای تهیه لباس ورزشکاران نباید آن ها را به تولیدکنندگان داخلی سفارش دهیم و این موضوع سبب می شود تا قیمت تهیه این لباس ها بسیار گران شود.

 انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار