وداع زود هنگام با برلین

نیما عالمیان و پوریا عمرانی دو پینگ پنگ باز کشورمان در روز اول مسابقات برلین حذف شدند.

وداع  زود هنگام با برلینبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نیما عالمیان و پوریا عمرانی دو ملی پوش تنیس روی میز کشورمان که پس از حضور در تور جهانی مجارستان راهی برلین شده بودند تا در تور جهانی آلمان حاضر شدند، پس از حضور وداع زود هنگامی با این شهر داشتند.
 
تور جهانی آلمان که روز چهارشنبه با حضور 308 بازیکن از 48 کشور جهان در برلین آغاز شد، به دلیل حضور بیشمار ورزشکاران کشورهای مختلف و نبود برنامه ریزی صحیح، برخی از بازیکنان نتوانستند در این مسابقات حاضر شوند.
 
از جمله می توان به پوریا عمرانی اشاره کرد نامش در لیست انتظار زیر 21 سال بود اما موفق به حضور در این رقابتها نشد.
 
نیما عالمیان و پوریا عمرانی دو ملی پوش کشورمان در مسابقات رده سنی بالای 21 سال هم موفق نبودند و به راحتی در همان مرحله اول شکست خوردند.
 
پوریا عمرانی با رتبه 425 جهانی در برابر پیتر سئردا از اسلواکی در حالیکه 3 بر یک از حریف خود پیش بود با نتیجه 4بر 3 مغلوب پیتر سئردا با رتبه 142 جهانی شد.
 
نیما عالمیان هم که در رتبه نخست ورزشکاران ایرانی جای دارد مغلوب دانگ کیو از آلمان شد، نیما که در رتبه 112 جهان است در حالی که بازی را 3 بر 2 از حریف خود که در رتبه 235 جهان قرار دارد جلو بود با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد تا پرونده ایرانی ها در برلین بسته شود.
 
شایان ذکر است،‌مسابقات تور جهانی آلمان یکی از بهترین تورهای جهانی محسوب می شود که هم دارای رنکینگ جهانی بوده و هم 110 هزار دلار جایزه نقدی دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عالمیان ، تنیس ، برلین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار