معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: دفن اموات در حریم تنگه رازیانه به عنوان یکی از آثار شاخص گردشگری این استان باید هر چه سریعتر متوقف شود.

دفن اموات در حریم تنگه رازیانه باید متوقف شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شاپور پولادی در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام اظهار داشت: دفن اموات در این منطقه علاوه بر اینکه یکی از آثار گردشگری استان در حریم جاده نیز قرار دارد و به نوعی ساخت و ساز در حریم راه نیز محسوب می شود که ممنوع است.

وی گفت : به استناد قانون هر گونه ساخت و ساز در حریم راه ها ممنوع است و ایجاد قبرستان در این منطقه مانع از اجرای طرح های راهسازی و توسعه راه می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید کمیته ای متشکل از راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و با عضویت بخشداران سیوان و بدره تشکیل و از طریق مراجع قضایی از دفن اموات در این منطقه جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: متاسفانه جذابیت ها و قابلیت های گردشگری این استان آنطور که باید معرفی و مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

پولادی با اشاره به اینکه اگر این ظرفیت ها متعلق به استان دیگری بود بسیار بیشتر و بهتر مورد استفاده قرار می گرفت، افزود: مردم و خصوصا خانواده ها نیازمند ایجاد فضاهای گردشگری هستند و باید این قابلیت ها و ظرفیت ها بکار گرفته شود.
 
گفتنی است تنگه رازیانه  در شهرستان بدره یکی از مناطق دیدنی و گردشگری استان ایلام است که در 50 کیلومتری مرکز استان ایلام واقع شده است .

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
نرخ بیکاری در ایلام بالاست ایجاد شغل پایدار و قابل اتکا و اعتماد نیاز است