یک شهروند تایوانی از دادگاه درخواست جدا شدن از زن خود را داده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند به گوشی همراهی گفته می‌شود که توانایی‌های پیشرفته تر و قدرت محاسبات بیشتری را ارائه می‌دهد.
گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های خاص و کاربردهایی نظیر کامپیوترهای شخصی (PC) هستند. قابلیت‌هایی مثل اتصال به اینترنت و ایمیل و تنظیمات مشخص را نیز دارند.

تلفن هوشمند علت طلاق زوج تایوانی

این گوشی ها به خاطر این که کوچک و قابل حمل هستند می‌توان در همه جا از آن‌ها استفاده کرد و کارهای روزمره خود را با آنها انجام داد.
یکی از خصوصیات مهم این گوشی‌ها امکان نصب برنامه‌های پیشرفته پردازشی و گرافیکی و اتصال روی آنهاست، ولی در گوشی‌های معمولی نرم‌افزارها و برنامه‌های خاصی توسط سازندگان از قبل قرار دارد و فقط از طریق سازنده یا اپراتورها قابلیت ارتقاء دارند.

گوشی‌های هوشمند دارای برخی اینترفیس‌های اضافه مثل QWERTY، صفحه نمایش لمسی و یا حتی دسترسی مطمئن به ایمیل (همان‌طور که در Black Berry هم وجود دارد) هستند.

اما این گوشی ها اکنون در اکثر کشورها بویژه در تایوان مشکل ساز شده و بدلیل استفاده بسیار زیاد و بی مورد از شبکه های اجتماعی،  باعث شده تا زن و شوهر به یکدیگر مشکوک شوند و در زندگی خود دچار مشکل شوند و کارشان به میز طلاق کشانده شود.

یک شهروند تایوانی در دادخواست خود نوشته است که همسر وی تمام وقت خود را با تلفن هوشمند سرگرم می باشد و از کار خانه و نگهداری فرزندان کاملا غافل شده است.

وی گفته است که موارد کوتاهی همسر وی بسیار مهم بوده و در مواردی با جان کودکان بازی کرده است. به اعتقاد این مرد تایوانی، در مواردی زن وی فراموش کرده تا واکسیناسیون کودکان را انجام دهد و به هنگام بیماری کودکان نیز فراموش کرده تا به آنها دارو بدهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار