نشست کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در سالن تربیت این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ معاون تربیت بدنی و سلامت و  نایب رئیس این کمیته اهداف راهبردی این کمیته را توسعه و کیفیت بخشی آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گسترش نهضت فرهنگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استقرار نظام مراقبت اجتماعی در مدارس عنوان نمود.

محمود معزی تصریح کرد: طرح مدارس عاری از خطر، طرح آموزش مهارت های مراقبت از خود ( خود مراقبتی )، طرح همکاری خانه و مدرسه، طرح آموزش مهارت های مقابله ای، طرح پیشگیری اجتماع محور و تولید بسته های کمک آموزشی شامل کتابچه، بروشور و لوح فشرده از  برنامه های اصلی در این کمیته می باشند.  

اباذر فاضل پور رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: معتبرترین مرجع تصمیم گیری در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش، کمیته پیشگیری است و از همه اعضاء کمیته درخواست کرد که با ارائه پیشنهادات سازنده در عملیاتی کردن اهداف مدّ نظر این کمیته را یاری نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.