روایت «آن لحظه که بیدار شدم» در صد ثانیه + عکس

فیلم 100 ثانیه‌ای «آن لحظه که بیدار شدم» به جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم صد ثانیه‌ای «آن لحظه که بیدار شدم» به کارگردانی عرفان شمس به دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای رسید.

بنابر این گزارش، فیلم «آن لحظه که بیدار شدم» روایتگر مردی است که در یک سالن آمفی‌تئاتر از آن‌سوی پرده، چیزی بر او الهام می‌شود. چیزی که تماشاچیان دیگر آن را متوجه نمی‌شوند.

وی به دنبال حس کنجکاوی، به طرف صحنه می‌رود و در میان و بهت حاضران از پرده نمایش عبور می‌کند و در آن سوی پرده با صحنه‌ای عجیب مواجه می‌شود که انتظار آن را ندارد و ...

عرفان شمس با ساخت اولین فیلم صد ثانیه‌ای خود و حضور در جشنواره، با یک ایده‌ خوب و زیر متن‌های عمیق یک فیلم بی‌کلام را ساخته است. شمس علاوه به تجربه فیلمسازی فعالیت‌های فرهنگی و هنری دیگری دارد که می‌توان به عضویت وی در بنیاد نخبگان، عنوان جوان‌ترین ناشر دیجیتال اشاره کرد.

وی تندیس سلامتی را در سال 1390 از وزیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وقت، به خاطر پرداخت به مسائل مربوط به بهداشت و سلامت دریافت کرده است.

بازیگران این فیلم صد ثانیه‌ای اسماعیل جلایر و یاسمن حمزه پور هستند و موسیقی آن برعهده آرمان شاهرخی است.

تدوین این فیلم صد ثانیه‌ای را نیز مجتبی میرشکاری و محمود شاه‌محمدی برعهده داشته‌اند و سعیده فروزند‌ه‌فر دستیار تولید بوده است.

محمود شاه‌محمدی علاوه بر تدوین، مدیریت تولید اثر را برعهده داشته است.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار