عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف مدیریتی درعدم کنترل منابع اعتباری در اختیار سازمان تامین اجتماعی ، موجب هزینه کردهای نامعلوم شده است.

مهدی سنایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سوءمدیریت در ثبات منابع اعتباری سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت : منابع اعتباری در اختیار سازمان تامین اجتماعی باید مدیریت شود تا کسری اعتبار را بتوان جبران کرد.

وی تصریح کرد: با وجود بدهی های دولت وچالش های به وجود آمده ، این سازمان باید نسبت به منابع اعتباری خود و درآمدهای حاصل از هلدینگ ها ،سازمان و نهادهای زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی حساس تر عمل کند.

سنایی ادامه داد: موضوع مطالبات این سازمان نباید بر هزینه کردها تاثیر منفی بگذارد چرا که رفاه و رضایت حال بیمه شدگان و اعضای صندوق از هر چیزی مهم تر بوده و این سازمان مسئول رسیدگی به اوضاع این افراد است.

وی افزود: وقتی سازمان تامین اجتماعی حق بیمه از بیمه شدگان دریافت می کند بنابراین موظف به ارائه خدمات مطلوب در بخش رفاهی ودرمان این افراد است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که ضعف های مدیریتی این سازمان با تدابیر درست ،هرچه سریع‌تر ریشه کن شده و نیز اعتبار لازم در جهت بهبود و رفع کاستی های فعلی ، در بودجه سال 95 پیش بینی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار