دلیل 95 درصد زندانی شدن دلیل زندانی شدن 95 درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر عامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه ۹۵ نفر زندانیان نسوان جرایم غیر عمد داریم، گفت: ۴۷ درصد این مددجویان مربوط به محکومان استان ‌های تهران، گیلان و مازندران می‌شود.

سید اسدالله جولایی، تهران را با ۱۹ محکوم بیشترین استان به جهت میزبانی از زندانیان زن مطرح کرد و افزود: در شرایطی که تعداد زیادی از استان‌های کشور فقط یک مددجوی زن دارند، اما؛ زندان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، خوزستان، زنجان و سیستان‌وبلوچستان خوشبختانه همین یک محکوم را هم ندارند.

وی تصریح کرد: مبلغ کل بدهی این ۹۵ زندانی اعتباری معادل ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که امیدواریم با تأمین مبلغ مورد نیاز از سوی خیران کشوری این زندانیان که اغلب هم سرپرست خانواده هستند، در روزهای باقیمانده از سال به آغوش خانواده‌هایشان باز گردند.

مدیر عامل ستاد دیه کشور دلیل حبس ۹۵ درصد از این مددجویان نیازمند را محکومیت‌ های مالی عنوان کرد و یادآور شد: یک سوم زندانیان موجود را که در بین آن‌ها پزشک و هنرمند هم به چشم می‌خورد، زنانی تشکیل می‌دهند که متأسفانه به جهت ضمانت از همسران یا فرزندان متواری ‌خود حبس شدند..

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، محکومیت ، دلیل ، زندانی ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.