برنامه «دستپخت‌های خودمانی» عیدانه‌ خود را در نوروز 95 روی آنتن می‌برد.

فرید‌الدین نیکجو کارگردان برنامه تلویزیونی «دستپخت‌های خودمانی» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این روزها مسابقه «دستپخت‌های خودمانی» پایان مرحله گروهی خود را با حضور فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سپری می‌کند.

وی ادامه داد: پس از پایان اجرای مسابقه ورزشکاران، به شگفتانه مرحله‌ قرعه‌کشی در ایام دهه‌ فجر و بهمن می‌رسیم.

نیکجو خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرجانه گلچین در میان بازیگران، مجید خراطها از جمع گروه خوانندگان و تا اکنون وحید طالب‌لو از میان جمع ورزشکاران به مرحله‌ نیمه‌نهایی و نهایی راه یافته‌اند.

کارگردان برنامه تلویزیونی «دستپخت‌های خودمانی» با نوید ویژه‌برنامه عید نوروز 95 توضیح داد: برنامه «دستپخت‌های خودمانی» با فضاسازی و طراحی جدید با حضور مهمانان و گروه‌های تازه‌وارد،‌ در 16 روز عیدانه نوروز به عنوان یک ویژه برنامه نوروزی به روی آنتن می‌رود.

گفتنی است؛ برنامه «دستپخت‌های خودمانی» پس از سپری کردن یک سال و نیم از عمر خود،‌ این روزها آخرین قسمت‌های سری دوم را ضبط می‌کند.

«دستپخت‌های خودمانی» که در سری دوم با اجرای نسرین مقانلو و آرش ظلی‌پور به میزبانی بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران ایرانی رفته است، اختتامیه خود را در دهه فجر سال جاری برگزار می‌کند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
خیلی متشکر ازبرنامه ی خوب یه خاهشا اگه امکان داره از قهرمانان ساندا نیز دعوت کنید . خانم نسرینمقانلو واقای ظلی پور خوبی اجرامیکنند .متشکر سری تابستان را هم تولید کنید
آخرین اخبار