پايگاه‌های اورژانس نيمه تمام استان چهارمحال و بختياری تا پايان سال جاری راه‌اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرپرست مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس دارای شرایط برنامه پنجم توسعه تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

دكتر فرامرز شاهین گفت: تامین اعتبار تجهیزات پزشكی اورژانس بیمارستان فارسان و مراكز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: احداث این پایگاه‌ها با توجه به وقوع تصادف‌های شهری و جاده‌ای و ماموریت‌های غیرتصادفی و بین مراكز ضروری است.

شاهین با اشاره بهاهمیت بالاینقش پایگاه‌های اورژانس۱۱۵در امداد و نجات در مواقع حساس و ضروری اظهار داشت: این پایگاه‌ها نقش مهمی در انتقال بیماران و كاهش مرگ و میر ایفا می‌كنند.

وی گفت:پایگاه‌های اورژانس چهارمحال و بختیاری آمادگی كامل برای انجام عملیات وارائه خدمتدر فصل زمستان و برف و كولاک، به صورت شبانه‌روزی را دارند.

سرپرست مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یكی از مهم‌ترین اهداف پیش‌بینی شده در پایگاه‌های اورژانس این استان، ارائه خدمات مطلوب در كوتاه‌ترین زمان به مصدومان است که دارای اهمیت ویژه‌ای است.

شاهین، از شهروندان خواست در هنگام بروز حادثه، با شماره‌گیری ۱۱۵، با مراكز اورژانس سراسر استان چهارمحال و بختیاری ارتباط برقرار كنند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.