استاندار لرستان بر لزوم رعایت قانون در تمامی سطوح انتخابات پیش رو در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند در نشست با بخشداران استان لرستان با تاکید بر لزوم اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات بیان داشت: ما به عنوان مجریان قانونمند انتخابات باید به گونه ای کار کنیم که مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه بخشداران، فرمانداران، معاون فرمانداران همه باید اصل بی طرفی را در دستور کار قرار دهند گفت: اگر ما مجریان انتخابات به قانون بی توجهی کنیم مردم ضرر خواهند کرد.

بازوند افزود: مبنای ما در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قانون است، افزود: وزارت کشور مجری قانون انتخابات است و قطعا هرجایی که ما قانون را رعایت نکنیم به طور قطع مردم ضرر خواهند کرد.

وی همچنین به موضوع ردصلاحیت داوطلبان اشاره کرد و گفت: در مجموع 50 درصد کاندیداها رد صلاحیت شده‌اند، اما افزایش تعداد داوطلبان ثبت نامی در این دوره برای کشور یک فرصت بوده و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.

استاندار لرستان همچنین به بحث امنیت انتخابات در لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز باید کانون‌های چالش زا در استان را شناسایی شوند و آنها را به نحوی از بین بروند.

وی افزود: رای مردم امانتی بوده که دست ما رسیده و ما نمی‌توانیم خدایی ناکرده رای مردم را به خاطر اینکه با کسی رفاقت داریم خدشه‌دار کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.