دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: تمام داوطلبان انتخابات که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز شده است مورد حمایت دستگاه قضایی هستند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجید رستمی در جلسه ستاد پیشگیری ورسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان جیرفت اعلام کرد: احترام به قانون نشانه رشد یافتگی سیاسی واجتماعی افراد وگروه های جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: قوانین مصوب یک کشور تجلی اراده ملت و مرجع تعیین حقوق همه افراد و نهادها و بطور خلاصه میثاق اخلاقی جامعه است، بنابراین رعایت حرمت آن برهمگان الزامیست.

رستمی تصریح کرد: وظیفه دستگاه قضایی پیشگیری مراقبتی از وقوع جرائم انتخاباتی است و در صورت مشاهده ی تخلف با مجرمان برخورد می شود.

این مقام قضایی خطاب به داوطلبان انتخاباتی یادآور شد: در چارچوب قانون و با توجه به مسائل دینی،اخلاقی واسلامی با یکدیگر به رقابت بپردازید تا مثل دهه های گذشته شاهد اتنخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

وی گفت: افرادی که به حقوق دیگران وسایر داوطلبان انتخاباتی احترام نمی گذارند و موجب سلب اعتماد عمومی می شوند افرادی اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیستند.

رستمی افزود: دشمن تمرکز ویژه ای در حوزه انتخابات کرده است و قصد دارد به نوعی در برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: انتهخابات ، صندوق ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.