283 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی و 3 داوطلب مجلس خبرگان در لرستان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از تایید صلاحیت سه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان خبر داد و گفت: ۱۹ نفر در لرستان ثبت نام کردند که شش نفر پیش از بررسی صلاحیت ها انصراف داده، ۱۰ نفر فاقد شرایط و سه نفر تایید صلاحیت شدند.

سیدسعید شاهرخی افزود: ۲۲ بهمن ماه اسامی رسمی تاییدشدگان انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام و تایید صلاحیت شدگان از آن روز یعنی دو هفته پیش از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

وی با اشاره به اینکه در لرستان ۳۰۷ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هفت نفر از آنها پیش از بررسی صلاحیت ها انصراف داده و در هیئت های اجرایی ۲۸۳ نفر تایید و ۱۷ نفر رد صلاحیت شدند.

شاهرخی با اشاره به اینکه در ثبت نامی های مجلس شورای اسلامی در لرستان در نهایت ۴۶ نفر عدم احراز و ۱۰۰ نفر رد صلاحیت شدند، یادآور شد: ۱۴۹ نفر تایید صلاحیت شدند که نتیجه بررسی مجدد معترضان ۱۶ بهمن اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اخذ رای برای هر دو انتخابات در یک شعبه انجام می شود، عنوان کرد: در مجموع در سراسر استان ۳۱ حوزه اصلی و فرعی کار رای گیری را انجام می دهند.
 
انتهای پیام/ب
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.