رییس دفتر نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی از تایید 360 داوطلب تا این مرحله از بررسی ها برای حضور در رقابتهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عباسعلی اسدی اعلام کرد : از تعداد 623 ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات مجلس 31 نفر انصراف داده 111 نفر عدم احراز 360 نفر تایید و 121 نفر رد صلاحیت شده است.

وی افزود :افراد با شرایط عدم احراز و یا رد صلاحیت شده فرصت دارند ظرف مدت 3 روز یعنی 27 /28/ و29 دی ماه با مراجعه به محل تعیین شده در سالن فتح خیبر اعتراض خود را با مستندات تقدیم کنندو کار بررسی مجدد انجام شود .

اسدی با بیان اینکه حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر اسکو با 283 داوطلب بیشترین تعداد ثبت نام کننده را در آذربایجان شرقی داشته و از بین آنها صلاحیت 170 نفر تایید شده یا دآور شد :این نتایج قطعی نیست و ممکن است تعداد داوطلبان افزایش یا کاهش یابد.

رییس دفتر نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی همچنین افزود: از نظر تعداد داوطلب پس از تبریز در بین دیگر حوزه های انتخابیه حوزه انتخابیه مرند و جلفا با 33 نفر بیشترین و حوزه انتخابیه بناب با 6 نفر کمترین تعداد داوطلب را دارند که تا این مرحله صلاحیت آنها تایید شده است .

اسدی گفت : در بین رد صلاحیت شده ها نام دو نماینده فعلی آذربایجان شرقی نیز وجود دارد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.