فرماندار گچساران تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را 101 مورد ذکر کرد و افزود: از این تعداد 76 درصد در مدارس دایر می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از یاسوج؛عبدالرحیم رحیمی  در نشست شورای اداری گچساران افزود: از این تعداد 62 مورد در سطح شهر دوگنبدان و 39 شعبه نیز در روستاها و مناطق سخت گذر این شهرستان است.
وی در ادامه بیان کرد: هشت نفر از 12 نفر نامزد انتخابات این حوزه انتخابیه از سوی هیات نظارت برانتخابات تایید صلاحیت شد.
رحیمی ابراز کرد: حتی المقدور در این شهرستان از اماکن دولتی نظیر مدارس و آموزشگاه های دولتی، به عنوان محل استقرار شعب اخذ رای استفاده شده است.

وی اظهار داشت: استفاده از امکانات دولتی و تجهیزات اداری و اموال متعلق به بیت المال برای تبلیغات نامزدها ممنوع است.

فرماندار گچساران گفت: مدیران دستگاه های دولتی، قانون و مقررات را در این زمینه رعایت است و در صورتی که مدیری بخواهد از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها و یا گروه خاصی استفاده نماید با آن ها برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های دولتی همچنین بر عملکرد کارمندان نیز نظارت کامل داشته باشند و اجازه ندهند اداره ها به محل تبلیغ یا علیه نامزدهای انتخاباتی تبدیل شود.

رحیمی گفت: دستگاه های دولتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند اما مجاز به هیچ فعالیتی به نفع یا علیه نامزدها نیستند.

فرماندار گچساران گفت: عملیات اجرایی آبرسانی از رودخانه زهره به سه هزار و 500 هکتار از زمین های کشاورزی دهستان امامزاده جعفر از توابع گچساران روز سه شنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: 600 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه بزرگ ملی هزینه شده است.

رحیمی ابراز کرد: در این طرح سد انحرافی به طول 105متر، 300 متر کانال انتقال آب و یک هزار و 300 متر لوله فلزی تحت فشار احداث شده است.

وی تصریح کرد: طرح آب رسانی به زمین های کشاورزی امامزاده جعفر دارای 46 کیلومتر خط انتقال اصلی و حدود هفت کیلومتر خط لوله فرعی است که در صورت بهره برداری 36 میلیون متر مکعب آب از رودخانه زهره را انتقال خواهد داد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح تامین آب 92هکتار از زمین های کشاورزی امامزاده جعفر، 588هکتار سربیشه، 907 هکتار سراب ننز، 152 هکتار پاکوه، 705 هکتار ماهور باشت، 572 هکتارخربل و 480 هکتار بیدزرد است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح برای یکهزار و 750 نفر شغل فراهم می شود.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: شعبه ، اخذ رای ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.