مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از علاقه‌مندی شرکت‌های خارجی برای اختصاص خط اعتباری سه میلیارد دلاری به این شرکت خبر داد و گفت: استفاده از منابع خارجی می‌تواند شرایطی را به وجود بیاورد تا از منابع داخلی برای دیگر فعالیت های اقتصادی استفاده شود.

تلفنی********* تخصیص خط اعتباری 3 میلیارد دلاری خارجی‌ها به شرکت ملی نفتکشبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به این که این شرکت تاکنون چند پیشنهاد در زمینه فاینانس ارزان قیمت دریافت کرده است، افزود: این شرکت هم‌اکنون در حال بررسی این پیشنهادها برای توسعه، فعالیت حمل و نقل دریایی و غیره است تا تحولی در این زمینه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در توسعه ناوگان، فاینانس ارزان قیمت حرف اصلی را می‌زند، تصریح کرد: استفاده از منابع خارجی می‌تواند شرائطی را بوجود بیاورد تا از منابع داخلی برای دیگر فعالیت‌های اقتصادی استفاده شود. 

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از علاقه‌مندی شرکت‌های خارجی برای اختصاص خط اعتباری سه میلیارد دلاری به این شرکت خبر داد.

صفایی تاکید کرد: می‌توان در این شرایط از منابع خارجی برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی استفاده کرد که این موضوع افزون بر رونق اقتصادی سبب اشتغال خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این‌که شرایط برای بازگشت نقتکش‌های ایرانی به بازار اروپا فراهم شده است، یادآور شد: حل شدن مشکلات بانکی، رده‌بندی قراردادن کشتی، بیمه بین‌المللی، پرچم و ترددهای دریایی که به دلیل تحریم‌ها بوجود آمده بود، امروز در جلسه‌های دوجانبه با شرکت‌های خارجی بررسی خواهد شد. 

صفایی درباره خبر دو سربار شدن نفتکش‌ها پس از لغو تحریم‌ها نیز توضیح داد: زمانی که تردد به کشورهای اروپایی آزاد شود برخی از این کشورها واردکننده و برخی صادرکننده خواهند بود که با توجه به ظرفیت نفتکش‌های ایرانی آنها می‌توانند نفت و فرآورده‌های نفتی را از یک کشور به کشور دیگر منتقل کنند بدون این که ظرفیت آنها خالی بماند، در واقع نفتکش‌ها می توانند در مسیر رفت و برگشت اقدام به صادرات کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار