رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آرزومندیم که با لغو تحریم‌ها فضای جدیدی برای تلاش و ایجاد و سرمایه‌گذاری کشور فراهم بشود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ارائه گزارش رئیس‌جمهور در هنگام تقدیم لایحه بودجه سال 95 با خیر مقدم به وی گفت: امروز روز فرخنده‌ای است زیرا روز تجلی اراده ملت بوده و موضوع هسته‌ای به نتیجه نشست و تحریم‌ها برداشته شد.

وی ضمن تشکر از رئیس جمهور گرامی که تلاش  زیادی در برداشته شدن تحریم‌ها داشتند و  وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده، بیان داشت: از تیم مذاکره کننده که در این دو سال و اندی مشغول این کار بودند و  زحمات زیادی کشیدند تا این گام بلند برداشته شود و دیشب همه شاهد بودند که آخرین گام برداشته شدن تحریم‌ها انجام گرفت، تشکر می‌کنم.

لاریجانی با بیان اینکه این اقدام اهمیت استقامت ملت ما را نشان می‌دهد که در این راه که راه بسیار پرفراز و نشیبی بود با پایداری و استقامت، اراده خودشان را محقق کردند، بیان داشت: در این موضوع بسیار حساس لازم است از تلاش‌هایی که انجام شده و پایمردی که ملت ایران داشتند سپاسگزاری صمیمانه کنیم.

وی با اشاره به  حمایت‌ها و هدایت‌های روشنگرایانه رهبری معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در طول 12 سالی که ماجراهای مختلفی در امر مسئله هسته‌ای بود، هم در زمینه راهنمایی و هم در تثبیت موقعیت ایران نقش اول را داشتند که بسیار ارزشمند بود.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: از راهنمایی‌های مقام معظم رهبری که موثر بود سپاسگزاری صمیمانه می‌کنیم و آرزومندیم که انجام این اقدام فضای جدیدی برای تلاش و ایجاد و سرمایه‌گذاری کشور انشاءالله فراهم بشود و دوره جدیدی برای ایران رقم بخورد تشکر می‌کنیم مجددا از حضور دکتر روحانی در جلسه امروز و آماده‌ایم که گزارش ایشان را بشنویم.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار