فرمانده انتظامی استان خدمت به مردم را توفيق الهی دانست و گفت: اعتماد مردم، لازمه امنيت پايدار در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی "در "جمع نمازگزاران مسجد ثار الله زنجان"، امنيت را بزرگترين نعمت الهي دانست و گفت: يکي از ارکان مهم و حياتي امنيت به عنوان پديده اجتماعي، مشارکت اقشار مختلف جامعه در تامين امنيت پايدار در سطح جامعه است.

اين مقام ارشد انتظامي لازمه زندگي عزتمندانه و آرامش بخش را پيروي از ولايت فقيه بيان و تصريح كرد: به فرموده مقام معظم رهبري، بقاي انقلاب به واسطه حضور هميشگي مردم در صحنه هاي مختلف انقلاب است كه اميدواريم كشورهاي اسلامي به سرعت با هم پيوند بخورند.

فرمانده انتظامي استان زنجان ادامه داد: توفيقاتي كه پليس كسب مي كند حاصل پشتيباني مردم بوده و پليس هركاري را كه انجام مي دهد به عنوان وظيفه شرعي و قانوني خويش براي حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم مي داند.

صالحي اعتماد مردم به پليس را در سايه خدمتگزاري بي منت اين سازمان اعلام كرد و اظهار داشت: پليس براي حفظ ارزش هاي اسلامي و تامين امنيت جامعه نيازمند مشاركت حداكثري مردم است.

وی تصريح کرد: شكي نيست كه زندگي بدون آرامش، به دور از هرگونه نگراني و تشويش نيازمند يك امنيت پايدار است و اين امر محقق نمي شود مگر اينكه احاد مردم و ساير نهادهاي اجتماعي با متوليان ايجاد نظم و امنيت همكاري و مشاركت داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان زنجان پيشگيري اجتماعي را فرايندي علمي و کاربردي دانست و ادامه داد: نقش پيشگيري اجتماعي مقدم بر پيشگيري انتظامي است.

صالحی با اشاره به اينکه آگاهي جامعه نسبت به هشدارهاي پيشگيرانه و انتظامي ضروري است، گفت: آشنايي افراد از راه هاي پيشگيرانه سبب مي شود، فرصت ارتکاب بسياري از جرايم از افراد سود جو سلب شود.

گفتني است سردار عليرضا صالحي هدايايي به رسم يادبود به نمازگزاران و مكبران جوان اهدا كرد.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: امنیت ، جامعه ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.