رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با هرگونه اقدام خلاف شرع، قانون و منافع ملی مخالفیم و با افراد و گروههای خودسر برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس شورای قضایی خراسان در گفتگو با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات خراسان در رابطه با تعرضات انجام شده به کنسولگری عربستان در مشهد گفت: متأسفانه به دلیل عدم انجام وظایف قانونی توسط برخی افراد و مسئولان ، شاهد بروز این وقایع بودیم.

حجه الاسلام والمسلمین مظفری خاطر نشان کرد: با هرگونه اقدام خودسرانه توسط افراد و یا گروهها و جریانات که بر هم زننده نظم و امنیت عمومی باشد قاطعانه و در چهارچوب موازین شرعی و قانونی برخورد می کنیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به مرحله تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات نیز گفت: از تمامی مسئولان انتظار می رود براساس قانون ، به درستی به وظایف خود عمل کنند.

حجه الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به جایگاه قانونی دستگاه قضایی در فرایند برگزاری انتخابات افزود: دستگاه قضایی در کنار سایر مراجع نظارتی به وظایف و تکالیف خود در راستای نظارت بر صحت عملکرد مسئولان در بخشهای مختلف در فرایند انتخابات عمل خواهد کرد.

وی با تأکید به نقش رسانه ها در ایجاد فضای آرام و همراه با نزاکت و اخلاق و آداب اسلامی گفت: از رسانه ها به عنوان چشم بینای مردم انتظار می رود ضمن اطلاع رسانی به هنگام و دقیق، رسالت خود را در فرایند برگزاری انتخاباتی امن، آرام و پرشور و مبتنی بر اخلاق و قانون ایفا کنند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.