معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی از توزیع درآمد صادرات147 میلیون لیتر فرآورده های نفتی بین مرزنشینان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، مجموع کل درآمد حاصل از صادرات و فروش فرآورده های نفتی خراسان رضوی را طی امسال هزار و 912 میلیارد و 97 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: درآمد کسب شده از طریق صادرات توسط اتحادیه تعاونیهای مرزنشینان استان بین 15 هزار و 35 خانوار مرزنشین که در شعاع 20 کیلومتری مرزها ساکن هستند توزیع می شود.

محمد رزم آرا با اعلام اینکه از ابتدای امسال صادرات رسمی و قانونی سوخت تقویت شده است،گفت: در همین راستا 107 میلیون و 46 هزار لیتر سوخت طی 9 ماه گذشته توسط 22 شرکت بخش خصوصی فعال دراستان به صورت رسمی صادر شده است.

رزم آرا افزود: امسال از طریق اتحادیه تعاونی مرزنشینان تاکنون 40 میلیون و 800 هزار لیتر فرآورده سوختی صادر شده است. 

وی تصریح کرد: 54 میلیون لیتر سوخت نیز از طریق فروش در باک در سه جایگاه مرزی لطف آباد، سرخس و دوغارون به خودروهای ورودی به ترکمنستان و افغانستان عرضه شده است.

رزم آرا گفت: این اقدام در عین اثرات مثبت در ایجاد اشتغال و افزایش ضریب امنیتی در منطقه، موجب کاهش 62 درصدی قاچاق سوخت در خراسان رضوی شده لذا صادرات رسمی و قانونی فرآورده های نفتی تقویت می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.