یاسوج ؛

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه فجر توسط کانون پرورش فکری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عیسی گرجی‌زاده ، با تاکید بر تربیت و سوق دادن کودکان به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آموزش و تعلیم کودکان و آشنا کردن آنها با اهداف و ارزش‌های انقلاب به وظیفه‌ای همگانی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که کانون پرورش فکری یکی از دستگاه‌های فعال و موثر در تربیت کودکان است، افزود: کانون علاوه بر توجه به کودکان برنامه‌های متعددی جهت به روز رسانی اطلاعات مربیان، توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی آنها دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن ایام دهه فجر اشاره و یادآور شد: با توجه به این کودکان از زمان و روزهای انقلاب چیزی نمی‌دانند، آشنا کردن و انتقال پیام انقلاب به این قشر یکی از ضروریات مهم است.

گرجی‌زاده ادامه داد: لازم است از الآن در کانون، مهدکودک‌ها، مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی‌ها از دهه فجر برای بچه‌ها گفته شود و فضا را برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر آماده کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که کانون برنامه‌های متعدد و متنوعی برای ایام دهه فجر تدارک دیده است، خاطرنشان شد: برگزاری ایستگاه نقاشی با شعار«پدر، مادر و بزرگترا بیایید تا انقلاب اسلامی جاودان بماند» در سراسر استان از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

گرجی‌زاده با اشاره به این که این ایستگاه نقاشی در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: ایستگاه نقاشی در یاسوج، یک روز از ایام دهه فجر در سالن پوریای ولی و روز دیگر، 22 بهمن، مقابل جایگاه تجمع مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.