معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از طرح هادی روستایی این شهرستان در دست اجرا است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛غلامرضا امیدوار افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها هادی بیش از 60 درصد است.

وی میزان اعتبار اجرای این طرح ها را بیش از 85 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبار های ملی،استانی ،نفت و ماده 180 تامین شده است.

امیدوار اظهار کرد:در قالب طرح هادی در روستاها جدول گذاری،کانال هدایت سیلاب ،پارک و فضای سبز، زیر سازی و تعریض و بازگشایی معابر روستاها انجام می شود.

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود بسیاری از این طرح ها تا پایان امسال به اتمام برسند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:با تامین قیر رایگان،550 هزار متربع از معابر 32 روستای گچساران در حال آسفالت است.

وی ادامه داد: یک هزار و 700 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 720 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند و تاکنون طرح هادی روستایی در 45 درصد از روستاهای این استان اجرایی شده است.

امیدوار با بیان اینکه پارسال طرح هادی در140 روستای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است ،تصریح کرد: امسال طرح هادی در 142 روستای این استان اجرا می شود.

وی گفت: امسال 210 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و توسعه روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

بیش از 49 درصد از جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در یکهزارو 700 روستای این استان سکونت دارند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: طرح هادی ، روستا ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.