مدير كميته امداد شهرستان خرم‌دره از پرداخت 300 فقره وام كارگشايی و خودكفايی در خرم‌دره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ابوالفضل احمدی گفت: در حال حاضر تعداد مددجویان كمیته امداد خرم‌دره یك هزار و 947 خانوار برابر با 3 هزار و 475 نفر است.

وی با اشاره به اینكه بر اساس آمار گرفته شده كمیته امداد خرمدره در 16 شهر و روستای این شهرستان ارائه خدمات می‌‍كند، افزود: مددجویان این نهاد شامل مددجویان طرح شهید رجایی و مددجویی هستند.

مدیر كمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینكه از جمله خدمات قابل ارائه توسط كمیته امداد به مددجویان این نهاد پرداخت وام خودكفایی و اشتغالزایی است، تصریح كرد: وام‌های خودكفایی كمیته امداد بر اساس نیازسنجی و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط برای مددجویان پرداخت می‌شود.

این مسوول با اشاره به اینكه طی سال جاری 300 فقره وام كارگشایی و وام خودكفایی در شهرستان خرم‌دره پرداخت شده است، اضافه كرد: برای پرداخت این وام‌ها 5 میلیارد و 753 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینكه به منظور پایداری طرح‌های اجرا شده از محل پرداخت وام‌های خودكفایی نظارت‌های لازم از سوی كمیته امداد انجام می‌شود، تصریح كرد: این نظارت‌ها با حضور متخصصان هر رشته شغلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.