مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان از خروج سامانه بارشی از آسمان استان تا فردا خبر داد و گفت: دمای هوای همدان در ۴۸ ساعت آینده کاهش می‎یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج‌ اظهار داشت: تا اواخر هفته جوی آرام و پایدار آسمان استان همدان را فرا می‌گیرد و در 24 ساعت آینده دمای هوای همدان کاهش نسبی را خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر آسمان استان همدان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد است و در برخی ساعات بارش باران و برف را شاهد هستیم.

پیرتاج با بیان اینکه فردا سامانه بارشی از آسمان استان خارج می‎شود، افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد است و در برخی ساعات بارش پراکنده را شاهد هستیم و از بعدازظهر فردا کاهش ابر را با خروج سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به مه‌آلودگی هوا در روز دوشنبه هفته جاری بیان کرد: در 24 ساعت آینده دمای هوای برخی از نقاط استان همدان کاهش و به 4 درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‎رسد.

وی گفت: سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در شهرستان نهاوند به 57 کیلومتر بر ساعت رسید و بیشترین بارش‌ برف در شهرستان اسدآباد با 17 میلیمتر گزارش شده است و میزان بارندگی در همدان 5 میلی‌متر بوده است.

پیرتاج تصریح کرد: تا اواخر هفته جوی آرام و پایدار آسمان استان همدان را فرا می‌گیرد و در 24 ساعت آینده دمای هوای همدان کاهش نسبی را خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.