مديركل هواشناسی استان سمنان از ادامه پيدا كردن بارش‌ها در نقاط مختلف استان تا اواخر امشب خبر داد.

هوای سمنان امشب منفی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیركل هواشناسی استان سمنان از ادامه پیدا كردن بارش‌ها در نقاط مختلف استان تا اواخر امشب خبر داد و گفت: بارش برف و باران كه از اواخر جمعه شب در نقاط مختلف استان سمنان آغاز شده است تا اواخر امشب یك شنبه نیز ادامه پیدا می‌كند.

غلامرضا حسنی غربا افزود: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان سمنان هستیم كه این سامانه بارشی تا اواخر امشب از استان سمنان خارج می‌شود و به دنبال آن كاهش 4 تا 8 درجه‌ای دمای هوا را خواهیم داشت.

وی با بیان اینكه دمای هوای بسیاری از نقاط استان سمنان امشب به زیر صفر می‌رسد، گفت: صبح امروز دمای مركز استان سمنان 5 درجه بالای صفر بود كه امشب به منفی 1 و منفی 2 خواهد رسید .ضمن اینکه دمای هوا در بسیاری از نقاط استان، امشب زیر صفر را تجربه خواهند كرد.

مدیركل هواشناسی استان سمنان اضافه كرد: در 24 ساعت گذشته، شهمیرزاد با دمای صفر، سردترین نقطه و باغستان با 15 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان سمنان بودند.

حسنی غربا ادامه داد: وضعیت جوی استان تا 24 ساعت آینده نیز همراه با بارش برف و باران، باد شدید، مه غلیظ و اواخر امشب نیز كاهش 4 تا 8 درجه‌ای دما خواهد بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته تا امروز صبح، شهمیرزاد با 22.9 سانتی‌متر باران و 2 سانتی متر برف، بیشترین و بیارجمند با 6.4 سانتی‌متر كمترین میزان بارش را داشته‌اند.

مدیركل هواشناسی استان سمنان اضافه كرد: میزان بارش باران در سمنان، مركز استان نیز در 24 ساعت گذشته 14.9 سانتی‌متر بوده ‌است.

غربا ادامه داد: میزان بارش‌ها در 24 ساعت گذشته در مهدیشهر با 21 سانتی‌متر باران، دیباج با 20 سانتی متر باران و 4.5 سانتی‌متر برف، آرادان با 14.5 سانتی‌متر باران، دامغان با 13.2 سانتی‌متر باران، مجن با 12.5 سانتی‌متر باران و 8 سانتی‌متر برف، گرمسار با 12.2 سانتی‌متر باران و شاهرود با 10.7 سانتی‌متر باران ثبت شده است.

انتهای پیام/ب
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد


برچسب ها: باران ، سمنان ، وضعیت جوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.