برگزاری گفتمان همیاران انقلاب اسلامی در شهرستان بافق برگزارشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازیزد؛ در این همایش که امام جمعه بافق و قشرهای مختلف مردم این شهرستان  حضور داشتند ، امام جمعه محمد آباد یزد به تحلیل اسلام قبل از انقلاب و اسلام بعد از انقلاب پرداخت و گفت: با پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیوند مردم با ولایت با هدف اجرای اسلام ناب محمدی رقم خورد.

حجت الاسلام سیدکاظم مدرسی با تأکید بر ضرورت تقویت ولایت رهبری خاطر نشان کرد: مردم علاوه بر ابراز محبت و تبعیت از ولایت فقیه ، باید نسبت به فرمایشات ایشان حساس باشند.

وی همچنین با تببین گفتمان انقلاب و رهبری گفت: امروز باید منظومه فکری امام (ره ) تبیین و برای نسل جدید بازگو شود.

این کارشناس مذهبی، انقلاب اسلامی را به یک هرم تشبیه کرد و افزود: مردم ، روحانیون و امام و رهبری اجزاء اصلی هرم انقلاب را تشکیل می دهند.

مدرسی هدف از تشکیل  گفتمان همیاران انقلاب اسلامی را بیان منظومه فکری حضرت امام خمینی ( ره ) و امام خامنه ای

عنوان کرد و گفت: این تشکیلات مربوط به هیچ حزب یا گروهی نیست و در این گفتمان مبنای تفکرات رهبری بیان و توسعه می یابد.

امام جمعه محمد آباد به فعالیت روحانیون در زمان انقلاب برای ارسال پیام امام خمینی (ره) به مردم اشاره کرد و افزود: اکنون نیز رهبری کلیات را مطرح می کنند ، باید عده ای تلاش کنند تا این گفته ها در جامعه توسعه یافته و عملی شود نه اینکه هرکس هر گونه خواست  تفسیر و از آن برداشت کند.

گفتمان همیاران انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام سید کاظم  مدرسي و امام جمعه بافق و قشرهای مختلف مردم این شهرستان  و بیش از 200 نفر از پیشکسوتان انقلاب و در بیت الرضا بافق برگزار شد.


انتهای پیام/پ

برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.