نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: باید در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و دوری از دو قطبی کردن جامعه تلاش کنیم.

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی می کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با بیان این که دشمنان نظام همواره به دنبال دسیسه های گوناگون در جهت نفوذ هستند، افزود: بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر دسیسه های دشمنان ضروری است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که برگزاری باشکوه انتخابات موجب عزت و اقتدار کشور در عرصه های بین المللی می شود، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و پای صندوق های رأی توطئه های دشمن را خنثی می کند.

وی در ادامه با اشاره به وجود وحدت و آرامش در زمینه انتخابات عنوان داشت: نباید این آرامش را از بین ببریم.

*انتخابات حق الناس است


نماینده ولی فقیه در لرستان انتخابات را حق الناس بیان کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم و با برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کنیم حق از کسی ضایع نشود.

وی با تأکید بر این که حفظ آرامش و وحدت در عرصه انتخابات وظیفه ما است، اظهار داشت: با بصیرت، هوشیاری و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخاباتی سالم نقش آفرینی کنیم.

*شهادت شیخ نمر پیامد سنگینی برای آل سعود دارد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان این که شهادت شیخ نمر از سوی آل سعود پیامد بسیار سنگینی برای این رژیم دارد، افزود: چهره واقعی آل سعود با اعدام شیخ نمر، بر جهانانیان نمایان شد.

وی با اشاره به از بین رفتن جایگاه عربستان در عرصه بین المللی پس از پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: از بین رفتن جایگاه بین المللی، عقده ای در دل آل سعود به وجود آورده بود و موجب شد که جریان ضد ایرانی به وجود بیاورد.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: تجاوز به بحرین، تلاش برای سرکوب شیعیان بحرین، حمله به یمن، تلاش برای تجزیه عراق و ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری از جمله اقدامات آل سعود علیه مسلمانان بود.

وی با اشاره به این که در لبنان حزب الله توطئه های آل سعود را از بین برد، افزود: فاجعه منا و اعدام رهبر شیعیان عربستان، همه نتیجه عکس داشته و رژیم آل سعود امروز در دنیا منفور شده است.

*آل سعود آلت دست استکبار شده است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اقدامات جنون آمیز آل سعود با کشتار مردم بی گناه یمن، عراق و اعدام شیخ نمر بیان داشت: امروز حاکمان آل سعود خود را آلت دست استکبار قرار داده اند.

وی یادآور شد: آل سعود بداند که به زودی به دست استکبار نابود خواهد شد و خون به ناحق ریخته مردم یمن، عراق و این عالم وارسته روزی دامان آنها را خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.