هشتمین المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشکده‌ها وآموزشکده‌های سراسر کشور به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان از 27 دیماه تا روز اول بهمن در سالن ورزشی این دانشکده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر اجرایی این مسابقات در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان  در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: آیین افتتاحیه این مسابقات با حضور مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روسا و مسوولان ورزشی دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و شرکت یکهزار سفیر ورزشی و فرهنگی از استان‌های سراسر کشور صبح روز بیست و هفتم دیماه همراه با مراسم نکوداشت چهلمین سال تاسیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان و یادبود «ارباب حسن تفضلی» پدر صنعت نساجی ایران، پایه‌گذار این دانشکده برگزار می شود.

رضا زراعی،تصریح کرد:مراسم رونمایی از یادمان یادواره 13 شهید دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان و افتتاح زمین‌های روباز ورزشی این دانشکده علاوه بر برگزاری چهلمین سال تاسیس دانشکده از جمله برنامه‌های آیین افتتاحیه هشتمین المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های سراسر کشور در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان است.

به گفته‌وی،این زمین‌های ورزشی مساحت چهار هزار متر مربع وهزینه 700 میلیون ريال از محل بودجه‌های اختصاصی آموزشی و تملک دارایی مرکز فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برای رشته‌های فوتبال و والیبال ساحلی، هندبال و بسکتبال احداث شده است.

وی با اشاره به آغاز مسابقات هشتمین المپیاد ورزشی کشور از روز 28 دیماه در دانشکده فنی پسران کاشان افزود:حدود 300 نفر منتخبین 40 مرکز از 138 شهرستان در قالب 23 استان در در رشته فوتسال رقابت خواهند کرد.

به گفته وی، آیین اختتامیه این دوره از مسابقات در دانشکده که از تمام پتانسیل بومی شهرستان در اجرای هر چه بهتر برگزارشدن بر نامه‌های آن بهره گرفته شده است در روز اول بهمن ماه اجرا می شود.

رییس گروه طرح و برنامه دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان با تاکید بر اینکه هفت دوره قبلی این المپیاد فقط در مراکز استانی کشور برگزارشده است گفت: کاشان تنها و نخستین شهرستانی است که افتخار میزبانی این دوره از مسابقات را از طریق دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی با پیشینه برگزاری 15 المپیاد ورزشی پیدا کرده است.

زراعی در پایان اظهارداشت: رشته‌های تنیس و والیبال خواهران و برادران هشتمین المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های سراسر کشور در اردکان استان یزد برگزار می‌شود.




انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.