تفاهم نامه آموزش و ارتقاء پدافند غیر عامل برای اولین بار در سطح شهرداری های کشور به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الله تاج محمدی شهردار بومهن در مراسم امضا تفاهم نامه آموزش و ارتقاء پدافند غیر عامل که امروز (سه شنبه) در پارک ملی فناوری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: مقابله و پیشگیری از بحران که نام پدافند عامل را به خود گرفته در سرزمین زلزله و با آموزش این بحث انجام می‌شود .

وی تصریح کرد: با امضاء تفاهم نامه آموزش و ارتقاء پدافند غیر عامل با دانشگاه جامع امام حسین از  خدمت رسانی بهتر در حوزه خدمات رسانی شهری، ایمن سازی استحکامات، انجام مطالعات علمی، اجرای پایلوتی پایان نامه های علمی و کاربردی دانشجویان و غنای علمی تصمیمات شهری بومهن و پردیس بهره‌مند می‌شویم.

شهرداری بومهن گفت: نقطه قوت تفاهم نامه ما با دانشگاه امام حسین، آموزش های وسیع علمی و تخصصی، آگاه سازی عمومی، آموزش تخصصی مدیران شهرستانی و پرسنل شهرداری به عنوان سربازان مقدم مقابله با بحران خواهد بود.

تاج محمدی با بیان اینکه اولین قدم در اجرای این تفاهم نامه، گذراندن دوره آموزشی پدافند غیر عامل همکاران مدیریت شهری است، افزود: سال تحصیلی آینده 20 نفر از مدیران شهری جهت گذراندن دوره تحصیلی تکمیلی خود وارد دانشگاه جامع امام حسین خواهند شد تا در چند سال آینده مدیران شهری، متخصصان پدافند غیر عامل شوند.

وی با اشاره به فرصت دهی به دانشجویان جهت گذراندن دوره کار آموزی و کارورزی دوران تحصیل خود در اجرای امورات شهری گفت :باید همگی برای شناخت فرصت ها و استفاده از آن‌ها تدبیر کنیم.

شهردار بومهن بیان کرد: آموزش به مردم از دیگر دستاوردهای تفاهم نامه آموزش و ارتقاء پدافند غیر عامل است.

گفتنی است؛این تفاهم نامه برای اولین بار در سطح شهرداری های کشور به مدت 5 سال در 7 ماده و سه نسخه تهیه شده که پس از اتمام دوره این تفاهم نامه، در صورت تمایل و توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار